i'm home!

syukur alhamdulillah.... aku dah menjejakkan kakiku di bumi kesayanganku! negeri tempat aku lahir, membesar! punyalah happy masa sampai.. tapi dalam flight, bikin malu.... haha! tidur jak keja.. macam xda keja lain.. sampai encik pramugara tu tanya mo makan apa pun, masih mamai! bayangkan muka aku tengah mamai menghadap encik pramugara tu! oooohhhh, malu!! tapi.......



ni antara member2 yg turut sama fly balik sabah! :)


dan semestinya, aku dah sampai rumah.. tergoleng-goleng d ruang tamu macam bola! dan satu yg mengejutkan aku untuk cuti kali ini, kesihatan mak aku.. dia dah jumpa doktor, n doktor cakap nasib belum ada ketumbuhan kt payudara mak.. kalo ada, aku xmau! janganlah ada apa2 jadi ngn mak aku.. aku sayang gila2 ngn mak aku.. aku masih mahu mak aku d sisi aku, gayut lama2 tiap kali kmi free, xda keja.. bebelkan aku kalo aku bangun masa matahari tegak atas kepala! suruh aku buat kerja di dapur tiap petang! bagi pesanan tiap kali aku mo jalan p mana2.. mak, mak akan sihat! xda barah... nauzubillah.. mak, anak mak doakan mak supaya sembuh.. sihat macam selalu... aminn...

No comments:

Post a Comment

Designed fully by Tuan Punya Tanah|Alright reserved by JUE IKHIAH