happy belated 20 years old for myself!

syukur alhamdulillah... Allah masih pinjamkan aku nafas dan jasad untuk aku terus bernyawa sehingga hari ini.. dan aku xsangka yang aku dah hidup kt muka bumi ni 20 tahun dah.. macam baru kelmarin aku stay kt sekolah rendah main gelongsor d bukit sampai baju kotor.. main tapuk2 ma kawan, takut mo balik rumah biarpun hari masih siang... semua benda yang aku lalui dulu kini datang balik.. dah rasa tua ni... seryesss!

tengok la dulu-dulu.....

eh salah! ni bukan aku..... hehe.. ni anak kakak sepupu aku...

haaa... ni baru aku.. yg sebelah tu, the only big bro aku... masa ni aku xtau aku umur brapa..
*ok, aku seksi teramat sangat dalam gambar ni!*

dan sekarang ni.......
masa ni aku dah umur 20 tahun! xsangka-sangka!! aku xsangka aku dah tua!! :P


ni birthday's present aku.. thanks kak Fia, Ming, Fenn, Diana n Chan...


insyaAllah, dengan bertambahnya umurku ini, akan bertambahlah juga kasih dan sayangku kepada Sang Pencipta dan begitu juga dengan amal ibadatku..



dan aku berterima kasih, bersyukur kpd mak aku...
02 MEI 1991
dia yang berperang dengan kesakitan, yg mungkin akan meragut nyawanya pada masa itu..
terima kasih mak!
TERIMA KASIH SEBAB LAHIRKAN AKU..
ku minta ampun kalau selama ku hidup, membesar depan mata mak, ku banyak buat salah..



ku xsabar mo balik Sabah! :)

No comments:

Post a Comment

Designed fully by Tuan Punya Tanah|Alright reserved by JUE IKHIAH