pencuri oh pencuri

hi kamu kamu dan kamu... :)

jangan heran sebab aku post entry pagi2 buta ni.. bukan apa.. aku nak sentri sebenarnya! *kalau aku x tertidur la nanti...* mesti kamu kamu dan kamu mau tau napa aku skg ni sibuk2 mau pigi sentri kan? padahal aku stay dlm hostel... hurm..... bukan apa, ada kes kecurian!


kalau kamu kamu dan kamu mau tau, ni bukan kes mencuri hati atau kekasih orang! ini kes yang agak.... malas aku nak cakap! pencuri tu mencuri pakaian dalam wanita! hah!!! macam2 anggapan kami pasal si pencuri tu... ada yang cakap dia xcukup duit mo beli pakaian dalam utk isteri dia, ada sampai cakap untuk nenek si pencuri lagi.. tapi kan apa maksudnya itu?? gila seks ka apa?? haissh! janganlah orang tu lebih.. kami ni student ya wahai pencuri! nda banyak duit kami ini.. elaun pun tinggal berapa jak lagi.. kalau semua benda pun mau dicuri, alamatnya... bankrup kami ni!! haaaiiiyyaaa! nda pandai habis2 buat hal masa dekat ekjem ni! sungguh bikin panas kau pencuri!!!


baru2 ni, classmate aku kena curi kasut sukan n kasut bola *dua orang yg berlainan*... bayangkanlah kalau kasut kesayangan kamu kamu dan kamu kena curi?? apa kamu rasa? mesti sedih kan? memang sedih la kalau barang kita kena curi!


nasib baiklah barang aku xda kena curi! eeee, bikin takut oh itu pencuri! sampai mau ambil pakaian dalam lagi tu! hissssh! oh ya! pencuri tu seorang lelaki! *memanglah kan?*... kami tau pun pasal ada sorang classmate kami nampak suspek menyelongkar blok kediaman kami! --> classmate kami tu takut nk teriak o kejar si pencuri.. dia takut kalau2 si pencuri tu buat yang bukan2.. takut juga kalau si pencuri tu ada ilmu hitam!!!

skrg ni, ramai penghuni blok ni yg belum tidur lg... semua masih takut2... selagi si pencuri tu belum ditangkap, semua orang xkan rasa aman, damai dan tenteram!! kalaulah ada si pencuri tu malam ni, aduh! janganlah! nauzubillah....

mataku dah ngantuk sbnarnya! dah la nanti pagi kelas mula awal2... ada kuliah ganti! xdapatlah aku sentri sampai pagi nanti ni.... :)



•*¨*•♫♥♥♥•*¨*•♫♥♥♥•*¨*•♫♥♥♥•*¨*•♫♥♥♥•*¨*•♫♥♥♥•*¨*•♫♥♥♥•*¨*•

No comments:

Post a Comment

Designed fully by Tuan Punya Tanah|Alright reserved by JUE IKHIAH