oh mama aku mau kawin!

gatal bunyi entry aku hari ni..... xpayah tolong garu! masih waras lagi aku.. xda sampai nak terlebih-lebih gatal...
entry ni ku buat khas utk member aku dari tadika lagi... dia dah kahwin kelmarin.. bunyi aku ni macam frust kan? bukan aku keciwa pasal dia kena ambil orang.. tapi aku tumpang bahagia! xsangka geng yang sama perangai ngan aku.. tomboi2 dulu skg sudah kawin.. *tiba-tiba berangan mok kawin!*

ni member2 aku ngn pasangan pengantin tu... *camera tepon*

ni la pasangan pengantin tu... *camera tepon*


kepada geng keras kepala ku, Noor Azimah :
---> semuga ko dapat mengharungi hidup sebagai orang yang berstatus isteri orang sehingga akhir hayat..
---> sampai hati xtunggu aku... *perasan macam VVIP!*
---> later kita jumpajumpa k? dating kita.. jangan bawa ur husband... :P


kawan-kawan yang lain, dah datang seru.. aku, insyaAllah.. jodohku sedia menanti.. :)

No comments:

Post a Comment

Designed fully by Tuan Punya Tanah|Alright reserved by JUE IKHIAH