alamak!

alamak bukan alah mak! *mengarut awal-awal pagi* ---> aku terlepas tulis nota yg lect baca... haaaaiissh!!
(skrg aku dlm kuliah English Language Proficiency)

William and Kate is a real story.. Romeo and Juliet?? *ok, aku cukup mengarut skg sampai soalan ni pun aku taip dlm blog aku ni... soalan ni lect kami tnya tadi.. baru jak!*

ok, makcik pakcik sekalian.. saya cukup mengarut di atas sana! minta ampun.. minta maap pasal panggil kamu kamu dan kamu makcik pakcik.. hehee... *dah2 la cari dosa tu jue!*

baiklah.. sekarang kita masuk iklan isi yang sebenarnya... *bukan lagu Yuna k?*... sebenar dan benarnya... dakwat pen aku dah nak habisss!!! hehe.. tu jak... jangan marah! aku dah keluar gila sikit pagi ni....

entry hari khamis yg xsempat d post... :P

No comments:

Post a Comment

Designed fully by Tuan Punya Tanah|Alright reserved by JUE IKHIAH