special one!

assalamualaikum..
hi kamu kamu dan kamu...



ni budak special one! untuk hari ini... sebab, dia aialah birthday girl untuk 2hb Jun ini.. dah masuk 20 tahun dah dia ni! 


banyak benda yang kami share.. ramai tu xda.. sebab antara dia n aku, satu perbezaan yang cukup besar.. aku ni jenis yg member lain cakap kena kurung d rumah.. n budak kt gmbr tu, ada freedom sikit la.. tp sampai sekarang, dia masih ok. syukurlah!

ok,
cik Siti a.k.a Cit a.k.a Aeshah

minta maaf dari pangkal rambut, sampai hujung kuku jari kaki ku k? selama kita berkawan... memang! banyak perkara yang jadi! ingat masa kita sklh menengah dulu?? time tu, kita selalu jak bertanding kan? mo dapat markah paling tinggi! kalo kalah, konpom la jeles habis! hahaha.. lawaklawak! tapi, tu cerita 3 tahun lepas.. masa kita masih dengan arwah! kan kan kan? aku ngn arwah la selalu gila2 kan? hahaa... apa-apa pun, HAPPY BIRTHDAY! *tepon xda kredit mo nyanyi birthday song tuk ko macik!* semoga amalan kebajikanmu dan ibadahmu akan lebih baik.. dan kejayaan akan senantiasa bersama denganmu.. semoga dapat jadi macik nurse yang baik, bagi ubat yang betul ngn pesakit! :)

No comments:

Post a Comment

Designed fully by Tuan Punya Tanah|Alright reserved by JUE IKHIAH