penyelesaian tudung / shawl

assalamualaikum...

malam ni, aku mo share pasal cara menyelesaikan 'muncung' tudung atau shawl yang tidak keruan.. (aku adalah orang yang paling nda ketentuan kalo muncung tudung tu terlambai-lambai).. satu cara penyelesaian kes kaum berhijab ni adalah....
-
-

-
-
-
-
-
-
-
ni la benda yg akan tolong kita kemaskan hijab kita tu..
namanya : kiwi kleen fabric starch
*maaf sebab aku xda buat tutorial utk menyelesaikan problem ni*


baiklah, jum kita pegi cara menyelesaikan problem ituu...
  1. spray kt muncung tu (yg kt bahagian dahi)
  2. iron bahagian yg dh d spray (cukup rasa sudahlah! eh, cukup keras.. jangan sampai terbakar!)
  3. pakai macam biasa tudung o shawl tu..

*aku pun belum try cara ni.. insyaAllah lepas ni aku try.. kakak senior kt IPG aku tu ada bgtau yg classmate dia guna cara ni untuk kemaskan bahagian 'muncung' tudung dia.. so, i hope it'll work! insyaAllah..*

No comments:

Post a Comment

Designed fully by Tuan Punya Tanah|Alright reserved by JUE IKHIAH