here i am. my small home and town.

alhamdulillah... hari ini, hari dua 3/4 aku di rumah! (adakah jugak 3/4 tu?) sila lupakan 3/4 tu okiey?
hari jumaat tu, 26hb Ogos 2011, jam 9.00 pagi aku dah terbang merentas bumi Kenyalang menuju ke negeri tanah tumpah darahku! itik pulang petang jo! jauh mana pun kaki ini memijak bumi lain, tetap juga akan balik ke tempat asalnya! jangan fikir aku dah masuk negeri orang, aku lupa negeri aku... excuse me yah. even pepatah pun ada sebut. masuk kandang kambing mengembek. masuk kandang harimau, mengaum bukan mengiau. (betul ndak ka pepatah aku tu)

kali ni, aku ponteng kelas. bukan selalu aku buat! ni la 1st time aku ponteng. demimu duit elaun, aku sanggup pulang awal, ponteng kelas. ok, now my mom dah mula suruh shut down lappy n internet. bb aku xdpt pakai. blum bayar yooou! then, enjoy my pic with my juniors! k, salam.. enjoy your Ramadhan too..


yg di blkg aku tu, namanya Kenn Denver.. sama batch ngan aku. girl dia yg tgh calling tu. Angel namanya!


ni semua juniors! kecuali aku n Angel la... muka kami happy kan walau ponteng kelas?! haha.. :)

No comments:

Post a Comment

Designed fully by Tuan Punya Tanah|Alright reserved by JUE IKHIAH