saya sayang Encik A!

assalamualaikum... :)
*mood tengah happy gila nak pengsan!!*

dah tengah-tengah malam (kira dah masuk Subuh dah pun ni) tapi aku masih lagi berjaga.. apa kes?
susah mo cakap dalam blog ni. ndak habis-habis call dari Encik A! siap aku tertidur-tidur, termimpi-mimpi lagi!
sekarang ni pun, tengah dating dengan Encik A!
kan bagus kalau "A" tu jadi result aku untuk semua paper sem ni.. alangkah bertuahnya badan..
tapi, "A" ni, bukan alang-alang!
mo nangis aku dating sama dia ni.... kalau ndak pecaya, tinguk muka kamurang masa buat "ASSIGNMENT"

*tapi, ndak la muka aku sampai macam org di atas ni... :P

besok, akan jadilah mata panda aku lagi! nasib dah deactivated pisbuk! kalau ndak, di situ jak la aku.. ndak lari-lari tu...

selesai 'ngrepak'.. sambung tidooo dating dengan ENCIK ASSIGNMENT! :)

No comments:

Post a Comment

Designed fully by Tuan Punya Tanah|Alright reserved by JUE IKHIAH