nikmat selesema di kala hujan

assalamualaikum. hi kamu.


*gambar yang macam xda kaitan langsung dengan tajuk entry.


selesema ditambah cuaca sejuk menyedapkan mata untuk landing ke alam mimpi memang tiptop! dah lebih 10 kali aku terbersin-bersin dari jam 2 tadi. duduk online di beranda rumah. memang potensi untuk bersin banyak kali itu ada! sendiri mau cari pasal kan. dah next week mau pegi SBE. nahas aku! assignment belum sentuh lagi. hati dah cakap risau. nebes. cuti jangan habis cepat.



petang yang damai aku melalut di beranda rumah sambil tekan papan kekunci dan ditemani beberapa ekor ayam peliharaan mak. jangan pening baca ayat-ayat tunggal aku. itu akibatnya bila aku dah mula melelat! :P

kbaii! sekian, bai.

No comments:

Post a Comment

Designed fully by Tuan Punya Tanah|Alright reserved by JUE IKHIAH