hari berbahagiaku.

Assalamualaikum. HI! :)


ALHAMDULILLAH. hari berbahagia yang aku nantikan tiba juga.


kembang semangkuk jari itu. :P


siapa sangka kan? hari paling bahagia datang. nebes? langsung xda. aku rilek habis. x main la nebes-nebes. besok pun boleh hantar assignment. mesti ko dah pening kan? gambar tu xda kaitan langsung dengan hari berbahagia aku. sebabnya, hari berbahagia aku, hari ini. yakni HARI TAK ADA KULIAH. bahagia la tu kan? bahagia sebab boleh bangun tidur bangun tidur lagi sesuka hati. haha. *jangan ditanya pasal cincin itu*



sila jangan sekeh kepala aku. jangan mencaci sumpah seranah aku. aku tengah hilang idea nak buat assignment sekarang ni. jadi, aku buat entry melalut macam biasa la. tak boleh? ada aku kisah? ini blog aku. *jangan marah. nanti kena jual!* :)



k, dah puas senyum-senyum buat entry. aku nak sambung dating dengan Encik A. a.k.a Encik Assignment!
sekian, k baii. :)

No comments:

Post a Comment

Designed fully by Tuan Punya Tanah|Alright reserved by JUE IKHIAH