aku lari lagi.

Assalamualaikum. HI! :)

malam ini masih lagi jari-jemari aku yang sudah kembang semangkuks menari-nari di atas papan kekunci yang tak berkunci. itu maksudnya, masih lagi aku buat assignment yang perlu disubmit minggu depan dan depan. cakap mau buat kerja kan? tapi sebenarnya mata aku tengok tv! AMUKAN POCONG! tengok la betul-betul Jue. nanti ko rasa amukan pensyarah ko nanti. haha.


dan sekarang ini juga, aku tengah melalak *tak sopan langsung!* berkaraoke dalam bilik. semua genre masuk ok?! bukan mau jadi penyanyi. saja buang rasa ngantuk yang berratnya berpuluh kilo dah ni.


AKU RINDU PADA SI BAYU YANG SENTIASA ADA DI SANA. *giwang-giwang!*


kekoheranan dan struktur ayat yang memang lari sama sekali. lagsung tidak gramatis dan memerlukan pemulihan lagi. ouh, aku bukan budak pemulihan. aku budak yang suka biar blog aku cakap apa yang aku rasa. guuh, sila jangan tacing ya hati.

untuk kamu, maaf. aku lari lagi. lai dan lagi. sila jangan kejar *tolong kejar cepat sebelum aku terbang pulak!*.

k, sekian, baii.

No comments:

Post a Comment

Designed fully by Tuan Punya Tanah|Alright reserved by JUE IKHIAH