sakit

assalamualaikum. 

hi kamu. x lama lagi, aku akan berangkat ke KIA untuk menaiki pesawat AirAsia menuju ke Sibu. bukan ke Sabah.  minggu depan cuti seminggu, merayaulah jawapannya. tapi xtau la sama ada ku dapat bertahan ka x. sebab aku baru jak cabut gigi petang tadi. masih ada denyutan sakit dan pendarahan masih lancar mengalir. tapi dah kurang la darah tu. nasib ada ais. kalau xda ais, aku xtau mo cakap apa. mesti aku dah tergoleng-goleng. seriously, gigi geraham ni memang sakit. dah besar jak luka (bekas gigi) tu. eh, atau gigi aku memang besar? tadi, doktor gigi tu pun payah semacam jak mo cabut gigi aku. sampai dia cakap "amboi.... kuatnya gigi!" hahahaha.. lawak la jugak. berkali-kali doktor tu try cabut gigi aku. dalam 5 kali macam tu baru dapat cabut. kuat pula gigi aku ni... tu la pasal gusi aku sampai terkoyak sikit. SAKITT!!!!!!! tapi xpa la. asalkan sembuh cepat. doakan gusi ku cepat sembuh. aminnnnn... :)



No comments:

Post a Comment

Designed fully by Tuan Punya Tanah|Alright reserved by JUE IKHIAH