breath me in. cure me out. love me. :)

assalamualaikum. hihyehai. :)

take note kepada hati sendiri. sila pastikan sistem pernafasan anda berfungsi dengan baik. kesihatan anda terjaga dan berkasih sayang selalu dengan Pencipta kita. :)

breath me inside your heart. cure me out of this sickness and love me not, please? haha.. kegedikan terlebih-lebih. maafkan daku kerana membuat quotes itu. itulah akibatnya bila aku dah terlebih dating ngan Encik A aku. minggu ni minggu last aku dating dengan dia. so, x pa la kalau aku dating lebih-lebih ngan Encik A aku kan? nanti aku rindu pula kalau Encik A ni fly jauh-jauh. (macam manusia pula.. Assignment punya pasal la ni. dah jadi boyperen tetap aku masa genting macam ni si assignment ni.)

dan sekarang, masih lagi giat menaip laju-laju sampai salah ejaan semua. demi assignment, sanggup taip laju-laju. terima kasihlah mukabuku. pasal apa terima kasih mukabuku? sebab tanpa mukabuku, mungkin aku akan menaip macam kereta yang dibawa 0 km/j! haha...

minta maaf lah ya. tajuk tu jak yang terlebih-lebih. aku xda pun kaitkan dengan secara langsung dan tidak langsung dengan tajuk aku. (bahasa bakal cikgu BM yang tunggang-langgang!)

hampir terlupa. aku happy sangat-sangat gila mo pengsan lepas dengar result UPS adik aku yang study di matrik (KML). dah straight A! pointer tu dah semestinya la 4.00! aku sungguhlah demand mo jeles dengan adik aku tu. sekarang ni, kembar dia yang di UITM pula mo test. hutang aku masih belum langsai lagi dengan dua orang adik aku ni.




budak matrik!

budak UITM..

disebabkan hanya dua orang ni adik aku, macam mana pun dorang buat kerja gila, aku ok jak. asal xlebih-lebih. *muka kami x da iras kan?*

oklah. tata! kerja menunggu! :)

No comments:

Post a Comment

Designed fully by Tuan Punya Tanah|Alright reserved by JUE IKHIAH