bangun pagi sedar diri

Assalamualaikum. Hi anda!

empunya blog ini dah masuk 2+. bukan 2 tahun + bulan tapi 20 lebih tahun. bukan lebih punya lebih. itu secret.


terima kasih mak, lahirkan anak perempuan ( satu-satunya anak perempuan mak dan bapak, kan kan kan? ) yang selalu laaaaa minta puji, mengada - ngada, kan kan kan? semua benda, "Pak, tolong.." "Mak, itu... ini.." bertuah kan anak ini? rindunya dengan rumah. seyes. gila punya rindu. kelmarin mesti bapak n mak sengaja x call kan? takut aku tiba2 nangis.. kek aku mana? ingat dulu, bapak belikan satu kek, tapi bukan untuk aku 1 orang. share dengan abang. sebab abang lahir 5 Mei, aku 2 Mei. jadi, kek untuk aku, "belated" punya n abang, "advanced" punya.

apa- apa pun, aku bersyukur masih bernyawa dan hidup berjauhan dari family. (gilak punya happy hidup jauh dari family! tapi hakikatnya, menangis jak kerja..) bulan kelahiran aku ni bulan exam. ok, dah.


sekian, baii! :)

No comments:

Post a Comment

Designed fully by Tuan Punya Tanah|Alright reserved by JUE IKHIAH